Direktlänk till inlägg 11 april 2007

BOLERO

Av heidi - 11 april 2007 15:57

Endelig er min bolero ferdig. Og noen sier at man må lide for skjønnheten og det har jeg gjort i dag.

Ankelen min er fortsatt veldig vond og skal ikke gå så mye på, men nå var boleroen ferdig og jeg MÅTTE bare ut og handle resten. Den kunne jo ikke vente. Og jeg må jo bli ferdig til jeg reiser til Tyrkia til en liten by som heter Icmeler.

Jeg har handlet stoff for å sy meg et omslagskjørt. Og håper jeg er heldig med sømmen. Jeg har ikke sydd sidne min minste gutt var 6-7 år og nå er han 18 snart. Håper man ikke glemmer å sy og at det er like lett som å huske å sykle. :-)))

Var veldig heldig med stoffet, det bare passet perfekt til min bolero og stoffet var perfekt for et omslagskjørt. Skjørtet har jeg funnet i Kreative KvinnerOg det ser jo ut til å være et enkelt skjørt å sy.

Båndet i boleroen har jeg tatt ut i fra bunnfargen på stoffet. Dette båndet er jo enkelt å bytte om man skulle bruke boleroen til en annen underdel.

 
 
Merete

Merete

12 april 2007 20:38

Et vældig fint sæt til din ferie. Jeg var heldig at få bogen i stedet for et påskeæg, så på et tidspunkt går jeg også i gang med boleroen. Hvordan er den at have på? Har du evt. et billed? Rigtig god ferie til Tyrkiet.
Kh Merete

http://strikkebibliotekar.blogspot.com

 
Karen S

Karen S

13 april 2007 10:21

Den er blevet rigtig fin, og med nederdelen er den jo klart et hit.
Jeg håber, at foden snart får det bedre, så ferien rigtig kan nydes uden smerter af nogen slags...

God bedring
Kh Karen S

http://www.lykkeogloekker.blogspot.com

 
Millis

Millis

15 april 2007 14:37

Vilken mysig blogg du har och vad mycket fint du har gjort. Boleron är verkligen jättefin.

http://millis.bloggagratis.se

 
Gro

Gro

17 april 2007 11:12

Det er så moro når man får til ting man ikke har prøvd seg på før og man samtidig innbiler seg at man ikke skal få til pent. Dette så jo veldig flott ut!

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min forresten. Her var det også mye spennende. Jeg kommer garantert igjen!

http://grosblog.wordpress.com

 
scrapbogen

scrapbogen

3 januari 2008 14:12

Hej Heidi
Hvor er din bolero dog flot den opskrift kunne jeg godt tænke mig og eje , det er et flot arbejde du har lavet og så med den fine nederdel til

http://scrapbilleder.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av heidi - 11 februari 2009 20:03

Alt tar slutt også denne bloggen har tatt slutt, men fortvil ikke jeg finne på denne bloggen nå.   Under samme navn som her, Kattemors kosekrok ...

Av heidi - 31 januari 2009 02:19

Tiden flyr og den står ikke stille, og ett nytt år har gått og en helt måned av det nye året har forsvunnet.   Men min tid har ikke rekket til. Min mor har vært syk og jeg har kjørt henne til forskjellige leger, men nå er det under kontroll o...

Av heidi - 31 december 2008 14:42

#Takk for at du er den du er, du er meg en venn for livet.# Denne sendes til jeg tilbake til Fjellrosa for hun er en slik venn. Videre sendes denne til Christinepusen – Bente sin – Garn, Te & Sjokolade- Mimounas ...

Av heidi - 27 december 2008 14:07

Her kan dere se hva jeg har fått i julegaver fra mine forskjellige venner på formummende som jeg er med på.   Dette har jeg fått fra min hemmelige venn på KATTEPRAT.   Dette er fra HØNSEGÅRDEN   Og så mangler jeg en julegave som ikke ...

Av heidi - 26 december 2008 13:46

Min første tunika på strikkemaskin med slede for å strikke hullmønster. Synnes jeg kan skryte av min eget design. Denne er det ingen som har maken til. Tunikaen er strikket i SANDNES GARN, LANETT. Meget godt egnet garn på finstrikkeren som jeg ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards