Alla inlägg den 2 juli 2007

Av heidi - 2 juli 2007 12:24

JEG BURDE SKAMME MEG, MEN …


Tiden har ikke flydd i fra meg denne gangen. Men så er det slik at verden er ikke lik hver dag heller. Og de kan man godt si om min lille verden.


Jeg har hatt så mye å gjøre og opp i alt dette ble det bråk innom familien. Dette er nå avklart og ryddet opp i med har satt sitt preg på meg. Stol aldri på noen, selv ikke din egen familie.

Synd men sant. Slik har jeg opplevd det.


Så har kroppen min sviktet meg, med dette kommer jo ikke som noen overrasklese. Siden jeg har fibromyalgi, så vet jeg jo at været kan ha mye å si.


Men edelig fikk mannen og jeg reist på våres første ferie i sammen. Vi reiste til Hellas. Og var borte i 14 dager. Til ei øy som heter Lesvos og til et lite sted på Lesvos som heter Petra. Vi hadde ønsket oss en tur til et stille og rolig strøk uten al for mye turisme. Og det fikk vi. Et hotell som standarden ikke var så høy på fikk vi riktig nok, men det var rent og veldig hyggelige personal. Og da var det ikke noe problem.

Vi hadde nydelig utsikten fra balkongen og utover hele horisonten. Så stor balkong har jeg ikke sett på lenge og vi var helt alene i hele verden på denne balkongen for naboen kunne ikke se over til oss. Vi hadde den fineste leiligheten på hele hotellet. Og det fikk vi for samme sum som det vi hadde bestilt. Hvorfor vet vi ikke, men vi koste oss.


Jeg opplevde også den fine effekten solen og varmen har på en smertefull kropp, det var en nytelse uten like.

Reiste på mange fine oppdagelses turer og var og besøkte en av Hellas sine bad som luktet litt rart. Men ikke så rart da man tenker på at det er varmt vann som kommer opp fra jordens indre, med dens alle naturlige stoffer. Og noe rart må det ha vært i dette vannet. For jeg hadde en kjempe blå flekk på mitt ene lår, som var nesten bort etter en tur i dette varmebadet på 47 grader.


Vi hadde aldri reist på ferie alene uten barn. Men nå var yngstemannen 18 år, så han var hjemme og passet hus og våres 4 katter. Bilde viser under

På strikkefronten har jeg ligget lavt, har ikke hat noe særlig ork, men det har kommet i gagn igjen.


Jeg har også fått en flott pressang av ei god venninne av meg. Hun ringte meg og lurte på om jeg ville ha en sekk med garn eller om hun bare skulle kaste det. Kan dere tenke dere at noe sier at de skal kaste garnet.


Her var det så mye garn og en genser og noe annet som var begynt på. Bilde kan dere se lengre ned på siden.


Og så har jeg tatt bilde av det som jeg har fått gjort av strikking og en ny topp til sommeren.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards