Alla inlägg den 15 september 2007

Av heidi - 15 september 2007 13:44

Kunne ikke dy meg da min venninne ønsket seg et slikt skjerf som jeg hadde strikket. Yppelig som julegave tenkte jeg og strikket et nytt. Denne gangen er det strikket i syntetisk garn fra Idena. Lagun heter garnet og er 100 % akryl, pinner nr. 3,5.

Damen som skal få dette kan ikke fordra og ha på seg noe som har ull i seg. Men jeg må si at det var en pest å plage og strikke. Det knirket for hver enste maske du strikker. Så jeg er glad for at det ikke er store saken å strikke.

Denne ganen har jeg også laget en brosje til. Brosjen er strikket av restegarn. Så her kommer verdien av å ha en kartong med masse rester. Pyntet med perler på kronbladene i lag nr. 2. Og til slutt har jeg sydd blomsten fast i en sikkerhetsnål og pyntet med samme perlene i midten.

Blomstrene er faktisk strikket fra en engelsk oppskrift, så nå begynner jeg å oppgradere meg sjøl. Litt stolt!


Det går sakte med min SLÅ OM I SKRÅ RIB fra DESIGN.CLUB.DK

Men noe har den vokst siden sist, men ikke mye. Oppdatering på denne jakken får dere senere.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards