Alla inlägg den 26 september 2007

Av heidi - 26 september 2007 11:41

Så har man da fått beskjed om hva som er feil med min høyre arm. Og det var på en måte bra å få vite.


Jeg har nesten revet av alle senene oppi skulderen min, og fordi jeg har da holdt armen litt feil og brukt den feil så har jeg betennelse i skulder og albuen.


Så derfor blir det lite gjort her inne.

Dere får prøve å ha meg litt unnskyldt, jeg kommer nok sterkere tilbake.

Får jeg får mere vondt av å sitte på PC en å strikke litt. Og da foretrekker jeg å sitte og strikke fremfor å sitte på PC og ikke får gjort noen ting.


Har masse ideer i hode son jeg forhåpentlig snar kommer ut på strikk. Men først må jeg bli ferdig med noen bestillinger jeg har.


Jeg har fått bestilling på sokker og en katteseng, en stor en.

Her er bilder av noen halvferdige sokker:

Og så trenger jeg nye puter og pledd på sofaen min, så en pute er i strikkemaskinen. Denne gangen på grovstrikkeren.

Her kan dere se den ene puta på strikkemaskinen.

Her ser dere litt av hvordan flettemøsteret blir.

Jeg holder fortsatt på med min SLÅ OM I SKRÅ RIB fra DESIGN.CLUB.DK . Og så langt er jeg nå ferdig med høyre forstykke. Så nå står det igjen å strikke to armer.

Sånn ble høyre forstykke:

Vi har også vært på besøk hos en venninne av meg som bor på Hof, og hun var barnepike for en liten hunkatt som fødde 4 store og flotte kattunger 21. september. Det var godt hun jobber for dyrebeskyttelsen, slik at hun har litt kunnskaper om katter. Og om dere tror det eller ei, så måtte jeg snuse, kose og klappe. Og bestemte at hvis det er 2 gutter i kullet så skal de til meg.

Se hvor søte de er:


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards